Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hun har fått en potte for en tid tilbake, men NEKTER å sitte på den. Å ja da, er så hjertens enng, skal tisse og bæsje på potta. Men når det kommer til stykket skal hun IKKE. Er det noe å stresse med? Eller skal jeg bare la være å prøve? Hva gjør dere?
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg kommer til å fortsette å prøve uten å stresse, når min begynner å nærme seg 2 år. Hun må sikkert sitte en million ganger før det kommer noe, men til slutt blir hun jo nødt til å lære det uansett:)
ScaryMama Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Ikke stress med det i hvertfall:) Men jeg har tenkt til å la Nikolai velge egen potte e.l. når den tid kommer, da blir det litt stas å bruke den også forhåpentligvis. Nå får han sitte på do av og til når han viser interesse for det, men alt skjer på hans premisser. Det er viktig å vekke interessen, og la henne prøve det hun vil enten det er potte eller do.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Ja altså jeg tenker ikke at det skal komme noe, men det hadde vert ok dersom hun i det minste ville sitte litt der....
ScaryMama Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 La henne velge potte selv, det er mitt beste tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå