Gå til innhold

Dere som har to eller flere barn:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte fødselen på samme måte hver gang eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine gjorde det, begge med rier. Men det er ikke dermed sagt at det skjer slik med tredjemann... Skulle ønske man kunne vite akkurat når og hvordan, eller iallefall når på døgnet det skulle begynne... Jeg har hatt to styrtfødsler så jeg tenker endel på hvordan det vil starte og når. Må planlegge barnevakt i de forskjellige situasjonene, og hva om jeg ikke rekker fram til sykehuset, kanskje jeg er alene hjemme med begge barna... Huff mange tanker som surrer...

Skrevet

Begynte med rier ja....

Forskjellen fra kynnerne jeg hadde hatt tidligere var at når riene kom satt de i større grad i ryggen og ned på innsiden av lårene...

Spent på tredje :)

Skrevet

begge begynte med rier på overtid ja.men på førstemann så tok det lengre tid før riene var vonde mens på nummer 2 var de vonde med en eneste gang de startet

Skrevet

Nei. Vannavgang med igangsetting etter tre døgn med første. Med nr.2 startet det med rier i tre døgn. Vannet ville ikke gå, så det måtte de tilslutt ta, men ble ikke igangsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...