MissBenz Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Begynte fødselen på samme måte hver gang eller?
*VINO_alle_gode_ting_er_tre* Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Mine gjorde det, begge med rier. Men det er ikke dermed sagt at det skjer slik med tredjemann... Skulle ønske man kunne vite akkurat når og hvordan, eller iallefall når på døgnet det skulle begynne... Jeg har hatt to styrtfødsler så jeg tenker endel på hvordan det vil starte og når. Må planlegge barnevakt i de forskjellige situasjonene, og hva om jeg ikke rekker fram til sykehuset, kanskje jeg er alene hjemme med begge barna... Huff mange tanker som surrer...
klmw<3 Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Begynte med rier ja.... Forskjellen fra kynnerne jeg hadde hatt tidligere var at når riene kom satt de i større grad i ryggen og ned på innsiden av lårene... Spent på tredje
saray Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 begge begynte med rier på overtid ja.men på førstemann så tok det lengre tid før riene var vonde mens på nummer 2 var de vonde med en eneste gang de startet
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Nei. Vannavgang med igangsetting etter tre døgn med første. Med nr.2 startet det med rier i tre døgn. Vannet ville ikke gå, så det måtte de tilslutt ta, men ble ikke igangsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå