lettereforvirra Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg hadde kyssesyken i sommer, følte jeg var på plass igjen etter en måneds tid men nå synest jeg at har blitt slapp igjen og føler meg svett veldig ofte . Har på dagtid ofte lyst til å legge meg rett ned, men med to små er er ikke det akkurat mulig :-)
haater husarbeid Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg hadde først kyssesyken, da var jeg veldig sjuk, holdt meg ikke våken mer enn to timer i strekk. Jeg svimte av i dusjen og var generelt dårlig. Deretter fikk jeg urinveisinfeksjon og var så dårlig at jeg havna på sjukehus. Deretter en allergisk reaksjon på penicillin, såg ikke ut i måneskinn..... Tror det gikk et helt år før jeg var meg selv igjen dessverre....
rosa og en blå Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 søstra mi fikk varige men. en muskelsykdom. (legene sier ikke att det har en sammenheng men den kan ha vært med på gi sykdommen et utbrudd)
Mrs. Bouquet Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Det tok noen år, ble gradvis bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå