Plutseliten :) Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 for kjempehyggelig besøk idag Koselig å se dere igjen,og minstemann satt ved døra og vinket lenge etter at dere dro Gleder oss til neste gang! Klem
Karomamma Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Å, det hørtes koselig ut *sa hun med misunnelse i stemmen, tenk å ha permisjon....*
phantomet Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Tusen takk til dere! Vi koset oss veldig, og Måka var veldig blid etter raserianfallet han fikk da jhan skjønte at festen var slutt idet han ble plassert i setet i bilen... Og blid som en sol var han helt til han lå skravlende i sengen sin i kveld. Tusen hjertelig takk for hyggelig prat, høylytt latter, god lunsj og trivelig selskap. Hadde litt hjertebank av koffeinen, men synes jeg mestret det bra...? *ler* Eldste jenta er vanvittig herlig, og det var stas at jeg fikk lov til å hjelpe henne med leksene. *smiler* Lille plutseliten er femdeles til å spise opp. Gleder meg til sommeren når gutta kan herje i barneeldoradoet utenfor hos dere!! Man skal lete lenge etter et hyggeligere sted å bo enn dere har slått dere ned!!! Ja, alt i alt en svært vellykket dag. Neste gang er det phantomhulen som får være arene. Takk for lånet av Årboken! Phantommannen flirte mens han bladde i den. "Den er jo sååå åttitalls...." *skratter* Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå