*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hvor mye betalte dere, i NOK og dollar? Er forferdelig dårlig i engelsk, så skjønte ikke så mye. Hva mener de med 5 eller 9 dollar for package?
Mamma til to gulljenter Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Jeg bestilte et par til snuppa for et par uker siden. Husker ikke helt hva vi betalte jeg nå, men prisen står jo der. Mener å huske at de tar ulikt for pakkingen av dem, vi tok bare vanlig pakke - =papirpose utenfor plastpose. Vet ikke helt hva den andre typen var nå, men mener det vi valgte er mer miljøvennlig, og derfor tok de faktisk mindre for det. De sender det også som gave, så derfor blir ikke pakken stoppet i tollen!
Mrs. Bouquet Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Velg without plastic gift packaging om du skal ha de selv. Da sender de det med at "skoene" blir lagt rett i en konvolutt. Det andre alternativet til 9$ får du de innpakket i en slik hardplast-pose vil jeg tro, og dermed blir frakten dyrere. Betalte i underkant mellom 250- 300 kr for alt sammen i norkse kroner. Begge gangene lå pakkene i postkassen etter litt over en uke.
mayaya Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hmm.. Tror det ble ca 250 inkl porto? Noe sånt. Den pakkingen til 9 dollar er gaveinnpakking. Skal du ha dem selv, eller kan pakke dem inn selv, velger du den til 5 dollar. Må bare tilføye av "skoene"/sokkene virket kjempebra! :-)
gutt-jente-? Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Har sett på disse skoene til jenten min. Har ikke hatt slike før. Hvordan er sålen under? Det ser jo ut som en sokk, men de kam vel også bevege seg litt ute eventuelt gå med de ute også? eller tar jeg helt feil:) Det virket ihvertfall som en super ide
mayaya Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, det er mer som en sokk, men ment til å krabbe og styre i ja! De skal holde kulden ute. Kan brukes så lenge som man vil, men når ungen begynner å gå, så vil de vel gjerne ha noe stødigere rundt foten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå