Gutt 2010 + jente 2007 Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hvordan var babyene deres når de første tennene kom. Snuppa har vært sutrete i hele dag, nesten ikke sovet. Bare halvtimer om gangen på dagen, vanligvis sover hun 2 timer i strekk om dagen. Kunne ikke se noe i munnen, ikke sikler hun noe særlig mye en vanlig heller. Får alle de tegnene som de er så mye snakk om ? Kan kanskje være noe annet ? Hun er forresten 6,5 mnd.
lifa og Eline Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Her merket vi svært lite til de første tennene. Så alle får absolutt ikke tegn på at det er små søte tannebisser på vei opp. Siklet faktisk mer også i de periodene det ikke var tenner synlig på gang enn når vi så de drev og kom frem Fikk forøvrig de 4 første på 3 dager men var ikke nevneverdig plaget. kan godt tenkes det er tenner det er jo en gjennomsnittsaldre mellom 6-8 mnd. på de første 4 tennene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå