Gå til innhold

GRAVID ELLER PSYKISK GRAVID???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

Jeg har gått rundt med vondt hodet i ca 1 uke nå! Jeg hadde el den 15-16 okt. Kan dette være et gravid symptom? Jeg føler meg også veldig oppblåst og hard på magen. Har også vært kvalm, men ikke om morgene, men heller midt på dagen. Jeg går jo rundt å tenker på dette med å bli gravid veldig mye. Kan jeg være "psykisk" gravid???

Noen komme med tips og svar? VÆR SÅÅÅ SNILL??

Tusen takk på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse symptomene er til å bli gal av=)Noen mener det er tidlig å få symptomer, men jeg vet ikke...men så lenge det er symptomer, er det håp=) Håper vi tester positivt snart!!

Skrevet

håper så inderlig:) testen får vise rundt den 1 nov. Men jeg tror jo jeg er gravid da.. er i 1 pp, så vet ikke hva som er normalt!

Lykke til!!

Noen andre som har synspunkt??

Klemmer fra

Skrevet

Samboreren min sier jeg har innbildt svangerskal;-) Jeg har og gått å kjent symptomer, men tester bare negativt... Har hatt mensmurringer i over 2 uker. Det var slik jeg skjønnte det ved siste svangerskap, gikk å trodde TR skulle komme, men den kom ikke:-) Denne gangen er jeg nok ikke gravid, men føler flere og flere symptomer... Blir litt gal av dette!

Skrevet

jeg håper bare ikke det er det...:| Derfor er jeg glad for at rundt 1 nov, så kan jeg teste om jeg er eller ikke...!

:):):):)):):):

Skrevet

HeiHei :-)

Hadde EL rundt den 13 okt tror jeg ,har hatt vonde tak i ryggen, murring i magen, hodepine og er trøtt og er uten energi i det heletatt. Har følt at mensen skulle komme snart ei uke nå, så hvis den ikke kommer i løpet av de neste dagene så tester jeg og rundt den 1 nov. Blir spennende dette!

Skrevet

det blir jo kjekt DeeDuck! Kan ikke du sende meg en privat mld, så kan vi kanskjre oppdatere hverandre siden vi tester samtidig? :)

LYKKE TIL:)

Skrevet

Hei, jeg hadde el ca 14 okt, testet positivt 5 dager før ikm!

Er kvalm, svimmel, vondt i ryggen, oppblåst, tisser anna hvert minutt:)

Så det er mulig å symptomer så tidlig! Fikk det første gang jeg var gravid og, ble skikkeli dårlig, men visste ikke jeg var gravid med verdens skjønneste da:)

Skrevet

Høres jo akkurat ut som meg. Men vet ikke om det er fordi jeg inbiller meg ting! Men det virker nå iallefall som det er mer håp nå da:)

TUSEN TAKK:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...