Gå til innhold

til dere i uke 34...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er formen deres? jeg er fra 2 tri. bare lurer på en ting;

når det nærmer seg jul, og jeg skal toge til familien(som tar 11 timer med 1 stopp underveis) er jeg ca 34 uker på vei. jeg er veldig spent på hvordan formen er da, men billetter er allerede bestilt og betalt for å få det billigst mulig. den ene veien er natt tog heldigvis, men jeg har ikke sovekupe.

hvordan tror dere dette vil gå??? spent..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går nok bra..jeg er i uke 34 imårra..å formen er bra..men ville nok byttet litt stillinger...gå.stå..ligge med beina opp osv....

Skrevet

Det er selvsagt helt umulig å spå formen din i uke 34, men for min del hadde denne togturen gått helt fint. Du kan sikkert ta en del småturer opp og gå i midtgangen, gjøre litt øvelser for beina og stikke på do hver gang behovet melder seg :)

men...jeg ville absolutt anbefalt deg å koste på deg sovekupe når du skal på nattoget...ikke bar for hovne legger, uballansert bekken, småvondt i ryggen....ai ai ai...ville ikke sitte og sove en hel ntt, nei.

GOD TUR

Skrevet

jeg ville tatt med meg ekstra puter og ha sovekupe på toget..jeg har litt bekkenplager nå på slutten og tror det er vanlig rundt uke 34 og utover svangerskapet..derfor er det vondt å sitte stille i lengre perioder. Men dette er forskjellig blant oss gravide:o)

godt med drikke, støttestrømper, puter og lesestoff pga mindre søvn ville jeg prioritert..

God tur!!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...