Gå til innhold

Jeg var hos tannlegen igår!!! ,men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tannpine enda! Borret og nå skulle vel smerten begynne og dabbe av??? Neida de r like ille som før jeg fikk akutt timen!!!

Pulserende vondt på halve siden i fjeset som bare iler opp i hodet!!!

Og jeg har ingen smerte stillende:S Nå synes jeg synd på meg selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var for ett års tid siden og fikk sånne hvite fyllinger i et par tenner. Hadde vondt i flere uker.. Sorry:)

Men tannlegem sa at det var normalt, da den fyllingen ekspanderte videre i en periode etter at den er satt i...

Inte vet jag....

Stikk å kjøp deg Ibux du:)

Skrevet

Det er ikke alltid at smerten gir seg umiddelbart....har også tenkt noen ganger, at, nei, nå har de ikke gjort jobben sin, men så går det over etter noen dager/uker. Akkurat hos deg, høres det ut som om du har betennelse, og at du muligens skulle ha rotfylt....

Jeg synest synd på deg sammen med deg:)

mannen min sitter borti stolen her med tannverk:)stakkar..begge:)

Skrevet

ale: hvordan kjentes den vondten ut? den som du hadde i evigheter etterpå?

Skrevet

Som tannverk. Bankende kjempeplagsom smerte. Aldri spist så mye smertestillende før eller siden jeg.... Men skulle visstnok være sånn :/

Skrevet

Du tenker som meg hehehe, de har ikke gjort jobben sin! Bare at min tannlege er litt sånn mistenksom... (har borret feil tann før på meg, stukket på feil side av kjeften, osv osv, så jeg har jo virkelig grunn til og være mistenksom:P)

Du får hilsemannen din og si god bedring:)

Ja jeg skulle ha rotfylt, men det hadde de ikke tid til så de bare fylte den litt! Skal rotfylle i desember, det kjennes egentlig ut som tannen er løs:S

Skrevet

hm, godt å høre. Jeg har skiftet fylling og borret et hull i en tann for ca fire mnd siden, har ikke sånn vondt, men det iser. Tannen såg visstnok helt fin ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...