Gå til innhold

Dere som sier dere får svake positive...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått det med en gang eller ser dere på testen etter de 3 eller 5 minuttene har gått...?

Synes det er litt dumt da mange har inne får til svar at en del tester ikke er til å stole på osv fordi de gir falske positive...Men kommer den streken frem etter 3 min teller den jo ikke.

Jeg har nemli fått 2 svake positive tester innen tidsfristen på 2 sykluser, og tror at jeg har hatt 2 kjemiske/tidlige sa. Så da er de jo ikke falske. Men er jo vanskelig å tro nå om jeg i det hele tatt har vært gravid så lenge så mange sier at de veldig ofte får feil svar på tester....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sist gang jeg hadde svak positiv test var jeg faktisk gravid, men mistet i SA i uke 7. I dag ble testen svakt positivt med en gang, men streken var så og si bort når det hadde gått ca 7 min..så ikke vet jeg;)

Skrevet

Det er en grunn til at de skriver at man ikke skal se på resultatet etter 3 min, så var den svak positiv med en gang så var det resultatet! Lykke til! Håper du er gravid og at alt går bra! :-)

Skrevet

Jeg får opp svak positiv med en gang, men den er så svak at jeg må holde den i en bestemt vinkel for i det hele tatt se den. Tror heller ikke at det går an å teste positivt uten å være gravid, testen kan jo ikke slå ut uten påvist HCG. Er jo enormt mange kjemiske graviditeter, leste en gang at 50% av alle graviditeter er kjemiske, og fosteranlegget blør ut ved IKM. Vet at mange leger er frustrert over disse testene som slår ut så vanvittig tidlig pga unødig frustrasjon hos kvinnen det gjelder. Skal ikke være påståelig altså, synes selv at 50% høres mye ut, men mener bestemt at jeg leste det engang og reagerte på det. Egentlig ikke så rart..tenk på alt som skal klaffe på kort tid for at det skal utvikle seg til et friskt foster..

Skrevet

Hehe..det var det da;) men på cb-testene står det innen 10min. Får bare vente noen dager og så ta en ny test..blir spennede;)

Takk for det..masse lykke til til deg også!

Skrevet

www.pernilleinfo.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...