mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 at jeg ikke får mensen og at jeg vil få en positv graviditets test snart. Vet at det første pp,men vil ikke ha flere pp jeg. Jeg vil ha to tette og da må jeg snart bli gravid. På grunn av blodprosent og slik,som jeg har skrevet om tildigere,så er det jo blitt utsatt noen månder med prøvingen. Håper mange vil krysse fingrene for meg :-)
Dotten Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Skal krysse fingrene og tær for deg jeg Skal selv teste denne uka, om tr uteblir. Er i min 15. pp, så en smule lei ja. Vil ha spire NÅ! Har ei lita snuppe på 2 år, og nå begynner aldersforskjellen og bli mer en nok mellom henne og ev. nr. 2! Lykke til
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg skal krysse fingenrer og tær for deg også jeg. Håper at du har en liten spire i magen din jeg.
togutter-08og10 Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg krysser fingrene for deg. Selv er vi igang med IVF, og tok ut egg i dag. Skikkelig spent på om det blir befruktning i morgen og innsett fredag..
så gla' Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Krysser fingrene for deg :-) og maner tanteskremselet til å komme til meg. Her er hun velkommen! Når har du IKM?
Agne Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Klart det. Så spennende tider for deg nå framover. Lykke til og så får vi håp at tanta di er på langtidsferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå