afrodite79 Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hvor blir det av tanta? Hadde ikm 10 okt, fortsatt neg test på søndag:( Syklusen kan jo være litt ustabil siden det er 10 mnd siden mini kom, men blir allikevel tullete av dette! Lurer på å ta en ny test på torsdag.... 12 sept var sist jeg fikk tanta, en liten evighet siden.... Lurer på om jeg skal begynne å tempe, hvordan gjør dere det? Hvor får jeg kjøpt måler til det? Sukk.........
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg kjøpte mitt tempmål på www.babyornot.no. Men de kan sikkert kjøpes på vanlige Apotek også. Men husk at det må være digitalt med 2 desimaler. Jeg pleier tempe under tunga. Syns det er enklest. Må med en gang du våkner og til samme tid hver dag. Legg det så langt under tunga du kan få det- bak ved siden av jekslene (hvis du skjønner hva jeg mener)
2prinsesserogbim Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 jeg er 20 dager over ikm..... men nå er det el på gang.. tempen steig mer i dag og det berømte el- slimet er her... håper syklusen ordner seg nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå