Gå til innhold

Tannpuss..


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

..en kamp eller går det som en lek??

etter vi begynte med tannkrem er det blitt mere som en kamp!:/ BLÆ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han har ikke faatt tenner enda, men vi pusser hver kveld likevel for aa faa gode rutiner paa det! han syns vist at tannkremen er kjempegod, for han smatter og koser seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamp! I starten gikk det som en lek, han likte smaken og å få pusset tenner samt noen av de partiene som klødde litt. Men så oppdaget han at "ha ha jeg kan holde munnen lukket" og vips hver gang er en kamp. Vet ikke helt hvordan jeg skal løse det for de må jo pusses...Prøver å la ham gjøre først, men neida med alt annet skal det rett i munnen, men gir du ham tannbørsten så bare vil han tulle med den uten å putte den i munnen. Utspekulert liten rakker ,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesesuging også?? Det er jo det verste mammaer kan utsette ungen sin for!! :) virker nesten sånn her i gården, ihvertfall!:) Uansett, tannpuss er ikke gøy lengre. Kniper igjen munnen, og når vi endelig får tannbørsen inn ett par sekunder er det mest tunga som blir pussa.. Huff! Jammen meg bra de får ett nytt sett tenner senere, for tror disse er veldig utsatt for hull... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...