Maud Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg vet at temaet har vært oppe før og at noen da syntes det var leeenge til 1. desember. Jeg som har termin 3. desember vet godt hvor lenge det er, i underkant av seks uker i dag. I dag snublet jeg over et nettsted som het www.helti100.no og fant mange småting jeg kunne bestille både til storebror og til minstemann. Med 15 ting, noen av dem kan deles i flere pakker, er jeg nesten i mål! Kanskje noe å sjekke for dere andre også?
snuppa72 Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Har vært inne å sjekket på siden og der var det jo masse morro hehe. Må lage kalender til eldste jenta på 8 år og her var det mye som passet. Er det noen som har handlet fra denne siden før?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Den siden skal jeg sjekke:-) Svigermor kommer her om kvelden med hjemmesydd og nydelig adventskalender. En jule-engel med englevinger og englehår!!! Ble så utrolig glad for den:-) Hun har i tillegg laget tre kremmerhus-strømper, et til hver av mine rosaer! Så blir det julekalender på alle sammen i år:-) Jeg har gjort den enkle varianten de siste årene med de store og tatt tau og hengt med pakker som er festet med klyper på gelenderet i trappen:-) Men i år er det andre boller. I tillegg har hun fylt opp alle strømpene for de første dagene med små innpakkede gaver! Jeg har verdens snilleste svigermor:-))
Plutseliten :) Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Skjønner godt du vil bli ferdig Maud Har bestilt fra dem for en stund siden.....ble mange greie bursdagsgaver for ungene å kunne gi bort i barnebursdager. Pakken kom fort,og servicen kjempebra da det viste seg at noe hadde falt ut under forsendelsen og manglet. Så ja, absolutt å anbefale )
Karomamma Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Å gurimalla, måtte dere minne meg på det, da Her ligger den fine nissekalenderen fortsatt og håner meg fra sykurven. Jeg synes jeg hørte den lo i sted... Ho ho ho, liksom...
Reveenka Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg tror det blir sjokoladekalender eller bildekalender i år jeg, hvis ingen har noen gode tips til artige ting som ikke resulterer i en trillion småting over hele huset i tillegg til de andre billionene med småtterier som flyter overalt.... Er alle småjenter besatt av at lekene skal være så små at de får plass til en ti-tolv stykker i en lukket hånd ad gangen....?
Reveenka Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Uff, nå følte jeg meg plutselig slem - klart ungene skal få pakkekalender! Men da skal jeg jammen begynne snart, kanskje allerede i morgen?
Karomamma Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Flere tips på nettet: www.barnogleker.no Se under leker, annet, adventskalender Sikkert en del fine duppedingser der, he he...
phantomet Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Det var veldig mye fint der til passe pris. Både til kalender og til bursdagsgaver... Men de tingene jeg likte best var utsolgt...*blæh* Er vel ikke så orginal som jeg trodde likevel...*ler*
♥Snulder Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Min ekskjære svigermor laget store trenisser med ringer til å henge pakker på til kull 1. I år tror jeg de store må klare seg med en slik Flaxkaldender eller noe. Småttisene lager jeg standardkalender til... med alt for mye smågodis og alt for mye små ting som rotes vekk! Skulle gjerne gjort den litt sunnere, men gulerøtter og salathoder gjør at kalenderen blir så forbaska overfylt ;=) Å jul med din glede liksom....:=( Moro for ungene ja... men strialt for de voksne.
Dailis Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 Her blir det rett og slett sjokoladekalender. Jeg fyller heller opp strømpene til første juledag. Ellers fikk jeg et tips fra min tante som har barn i ca samme alder. La dem trekke en lapp hver dag hvor det står hva slags juleforberedelsesting man skal gjløre sammen den dagen. Feks lage pepperkaker, lage pynt, pakke inn gaver, skrive julekort... Jeg falt litt for den ideen jeg da.
Lykkelig 3 barnsmor Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 Ja Dailis vi gjør noe av det samme, så her blir det peppekakebaking, marsipanfigurer, tur på teater, bondegårdsbesøk med nisse, julemarked, smågaver osv. Jentene syns det er kjempegøy
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2007 #13 Skrevet 24. oktober 2007 Hørtes jo kjempekoselig ut!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå