Gå til innhold

Hvordan er det mulig at Tommy Shariff har........

Anbefalte innlegg

Skrevet

...en omsettning på 1 mill pr. dag??? Hvor kommer alle de kundene fra? Er fullstendig klar over at Tommy har høysesong nå, men allikevel.....

Må være sinnsykt mange innom dekksentret pr. dag, får feite vinterhjul til 10 laken hvertfall. Lurer på om jeg skal begynne i dekkbransjen...

Må være mange her som har kjøpt dekk der....hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener han bestiller og selger dekk til lastebiler også... og det har jeg hørt koster flere 10 tusen lapper..

så jeg tror det er mulig.

hans firma selger alt innenfor dekk, til alle og en hver..

Han selger jo ikke bare felger og lav profil dekk

:)

Så ja, dekkselger er et fint urka i værskiftende og strenge norge! :)

Skrevet

jeg vil ha tommy shariff som kjæreste. hehe.

Skrevet

Kan vi dele (S)TinkerBelle <3??

Skrevet

Hva skal du gjøre med evt kona og barna hans da?

Skrevet

Har han kone og barn??

Lurte nemlig på om jeg skulle ha sjekket han opp litt her om dagen :) han sto i lobbyen når jeg kom på jobben her om dagen hehehehe..

Men da hadde vel ikke kona hans og kjæresten min blitt så veldig glade..

Skrevet

hej hej hej..mulig han har kone.. er det deg???!! Hehe.. jeg kan vel være kone nr 2 daaah??!!!

Skrevet

Jeg er ikke i tvil om at han snakker sant. Men må innrømme at jeg lurer på hvor alle kundene kommer fra. Han er jo ikke importør, så han må jo kjøpe dekk fra importør, så marginene er vel ikke så store. En får jo stort sett 40% rabatt over alt om en kjøper 4 nye vinterhjul til "vanlig" bil.

Det er klart at traktordekk, lastebildekk osv koster mye, men 1 mill i omsetting er jo helt rått pr. dag.

Er han gift, har han barn?? Noen som vet?

Skrevet

han er importør.. det er jo der hele fortjenesten hans har liggget hele tiden. han har importert kjempebillig fra hjemlandet sitt tror jeg. iallefall sånn han startet.

Skrevet

Oki, mulig du har rett. Jeg trodde han solgt vanlige gode dekkmerker som Michellin, Nokia, Pirrelli osv. Nå er jeg enda mer sjokkert, er det såååå mange som kjøper "jalla" dekk? Altså billige regumierte dekk? Eller merker som ikke er kjent....hmmm

Jeg ville jo ha et dekk som er laget for norske, hvertfall nordiske forhold. Ikke for +40 grader i Pakistan f.eks(ja, han er vel pakistaner eller?)

Skrevet

kjære vene da..de har gode dekk. det er vanlige dekkprodusenter i andre land enn feks tyskland da vettu. han har nokia og michellin osv osv.. hehe.

Skrevet

Han er sammen med søsteren til en på jobben =0) Jeg kan høre om dere kan dele han hi hi. Har 3 barn og en snart ekskone.

Skrevet

Han driver som importør samt at han kjøper seg inn i bilverksteder som da igjen selger hans dekk!

Han har funnet en helt genial måte å drive på slik sett. Han er inne i bedrifter over hele norge snart!

Bare vent så dukker det opp en reklame fra ditt lokale verksted og:Vi forhandler dekk for Shariff!

Skrevet

jeg deler gjerne.. hehe.

Skrevet

Kan ta meg en tur dit i morgen høre hi hi =0)

Skrevet

Hehe.... Jeg hadde uansett ikke kjøpt et dekk merke som ikke er blandt de beste i dekk tester.

Må si jeg er meget imponert over hva han har fått til på få år:)

Skrevet

Hvilke merke/merker importer han?

Skrevet

Sharif dekksenter er så godt som naboen min. Og der er det ALLTID sinnsykt mye biler!!! Før når han bare holdt til i det teltet, så var det kø i timesvis og metervis i dekkskifte sesongen :))

Treffer han på butikken støtt og stadig, og både han og faren kjører ofte forbi når jeg går tur med vesla.

Og ja han er fra pakistan, men mener han er født i norge.

Skrevet

Han selger ikke bare dekk, han skifter de og, koster endel det og. De bruker i gjennomsnitt ti min på hver kunde og har fullt hver dag. Vet ikke om han har verksted i tilegg som gjør andre ting....i så fall drar han inn penger på det og.

Skrevet

Han er født i Norge ,har kone og tre barn.

Jeg tar gjerne i mot en liten penge gave jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...