(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg fortalte jo hva jeg skal ha på mitt.. fortell meg hva dere skal ha på deres da.
*ale* Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har lys, stjerne, glitter (for det synes jenta mi er såååå fint), assorterte røde kuler med og uten mønster, og mini-nisser. Resten er det ungene har laga..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Gull og rødt:) Stjerne i toppen, gull-lenger m gull kuler, og maaasssse røde kuler og kuler i gull. Har noen litt eksklusive innimellom:) Alt i huset er forøvrig pynta med gull og rødt i juletida. Advent er det sølv og lilla.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 oh. høres fint ut det. hadde rødt og gull før jeg også, og til slutt så "pakket" jeg inn treet med et bredt sløyfebånd i gjennomsiktig stoff med gullmønster på... snurret det rundt treet fra toppen.. Ble litt lei av det, så i fjor og i år skal det som sagt være hvite fjær, sølv og glassting.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Det hørtes i alle fall fint ut! Kunne godt tenke meg å bytte ut etterhvert, men er liksom litt i mot denne bruk og kast-mentaliteten:)....nå er det bare noen få år vi har hatt det sånn som vi har det nå da:)
M-N & sassy-susie Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 i fjord hadde eg tykt gullbånd som eg knøt sløyfer av rundt på treet, så hadde eg røde kuler, store å små.... men mulig at det blir byttet ut med rødt å sølv i år... Når man jobber i lampebutikk får man mange goe ideer av å se i lampekataloger... skummelt for pengeboka
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2007 hehe..jeg har jo spart på alt det røde også da. så kan jeg bytte om når jeg er lei dette. Og rødt og sølv kan vel også funke en gang... så kan jeg blande det jeg har.
Diva Muffin Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har begynt å lage pynt, har pyntet glasskuler, tvinnet perler rundt ståkhjerter, og sydd hjerter med vinger på. Satser på mest mulig hjemmelaget og kuler jeg bare faller totalt for. Har kjøpt to porselensdigser fra Firkløveren med Disneymotiver på, men det blir nok med de to. I toppen vet jeg ikke hva vi skal ha.
RosaPåBall Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Mitt tre er KUN blå pynt, sølvpynt og klart glass. Det er nyyyydelig. Ingen hjemmelaget pynt her i gården ( bare kall meg ufølsom, bryr meg ikke!!) Alt ungene lager henger jeg alle andre steder... Mitt supertips: kjøp juletrepynt etter jula er over - da koster det nesten ingenting og du kan kjøpe superlekker juletrepynt til neste år ( jula kommer jo hvert år den....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå