Tingelingelate med to tomater Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Tenker på at de fleste unger liker dette og vil også ha. Sender dere med youghurt?
Honningmelon Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 I vår bhg får de alle måltidene, men jeg vet det er mange som sender med det i andre bhg.
ALIICE Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 jepp, en gang i blandt. max en dag i uka=)
Gjest ->>- Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Det synes jeg er helt problemfritt. Så lenge jeg jobbet i barnehage var det ytterst sjelden noe problem at ungene ville ha hverandre sin mat, sånn med unntak av de første par ukene med nye barn på småbarnsavdeling. De ble kjapt rågode på "Min!" og "Pelle sin!" Men jeg vil ikke anbefale sukret yoghurt som nistemat sånn generelt, da.
*sola ღ Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Ja hver dag stort sett. De fleste barna der har med hver dag.
*ale* Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Jepp.. Hvis han ikke får det om morran i bhg så blir det blitzkrieg:)
Mille** Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Syns det høres meget sannsynlig ut at de andre også vil ha, spesielt hvis det er snakk om små barn. Jeg sender ikke med youghurt, men det er mest fordi vi ikke bruker det til hverdags. Veldig sjeldent vi har det i hus egentlig...
Tingelingelate med to tomater Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2007 Tenker på de småe pakkene som heter Danomino (eller noe slikt). Tror ikke det er så himla mye sukker i dem. Mini vil nesten ikke drikke melk hjemme lenger siden han ser lillesøster får vann...hehe:-) Så da tenkte jeg at han kunne få en slik med seg i bhg en og annen dag. Kan få dette hjemme også, men av og til tuller han slik med å spise og da får han ikke youghurt etterpå...derfor kan jeg sende det med han istedenfor. Tusen takk for svar:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Ja, så lenge det er yoghurt naturelle er det da ikke noe problem. Og da er det ingen som kan angripe dere og s at det er for mye sukker i heller;)
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Her har snuppa enten 2 stk Danomino eller 1 drikke biola HVER eneste dag i matpakken.
Kristin* Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 I vår barnehage har de nå gitt beskjed om att ingen får ha med yoghurt. Pga. att de fleste er stappfulle av sukker, og pga. att de ofte er ut på småturer, og spiser da maten sin ute. Blir søl med yoghurt da. Helt greit for meg.
Elletuppa Skrevet 23. oktober 2007 #12 Skrevet 23. oktober 2007 Ja sender det med hver dag stort sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå