-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 hvor lenge varte kuren? glemte å spørre legen hvor mange dager jeg skulle ta disse tabelettene=/
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Er det ikke penicillin da? Jeg skulla ta alle tablettene..3 om dagen. Selexid heter de.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 næh det er antibiotika=) åh så bra, mine heter det samme! får vel pakke i meg dem i noen dager til da=) takk for svaret!=)
jiha Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 skulle ta de i en uka, alle tablettene. furadantin var det. 4 tabletter i døgnet=(
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har gått på selexid pga UVI. Da tok jeg tre tabletter om dagen i syv dager.
pandabjørn Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 hmm er ikke antibiotika og pencillin det samme trodde det jeg.. da jeg hadde UVI så gikk jeg på piller 1 uke tror jeg
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Penecillin tar vell knekken på andre bakterier enn antibiotika. Antibiotika er vell litt sterkere medisin.. Men ta dette med en klype salt, er ikke 100% sikker.
jiha Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 penicillin er ikke det samme som antibiotika.. jeg tåler ikke penicilli, så da får jeg antibiotika;)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Penicillin er en type antibiotika, akkurat som selexid er en type antibiotika! Hvor mange tabletter du skal ta, avhenger helt av styrken på de tablettene du har fått, døgndosen du skal ta og uvi'en din! Enten får du fortsette å ta til alle tablettene er borte, ellers får du ringe legen din i morgen og spørre! ;-) God bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå