Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i dag og hun synes ungen virka så stor at hun vil sende meg til vekstestimering for å sjekke det!Gikk 14 dager på overtid sist og fødte ei stor jente på 4590 g.Hun mente at jeg kunne bli satt i gang hvis jeg gikk over tida denne gangen i tilfelle ungen var veldig stor.Har selvfølgelig lyst at alt skal starte av seg selv,men er litt redd for å føde en enorm unge. Og å bli satt i gang er noe som noen av mine venner har dårlig erfaring med.Hva ville dere gjort hvis dere fikk velge?

Er 38 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jenten min var 3000 gram i uke 34+0. Nå er jeg 39+0 og JM tippet at hun nå var nære 4 kilo. Likevel er overtidsdato 21. november, er redd for at jentungen blir rundt 5 kilo hvis jeg lar det gå så lenge. Skal til vurdering på sjukehuset på torsdagen, og prøve å få time til igangsetting rundt termindato eller at de stripper meg hvis jeg har noe åpning når jeg kommer dit. Jeg vil bli satt igang heller enn å få enorm unge, fordi jeg er liten selv, forrige var på 4020 g og 38 i HO, og jeg brukte 1 døgn i aktiv fødsel med mislykket smertelindring for å få han ut. Har hatt mye plager, sliter med søvn og har angst mot å gå på overtid, og har konstant nedpress og maserier.

Så jeg skal prøve å få det igang så tidlig som mulig (er 39+0 idag).

Skrevet

Høres fornuftig ut!

Kanskje like greit ja,er også utrolig sliten,sover kjempedårlig og går rundt som en zombie!Fødte min forrige på under tre timer,men det var sinnsykt intenst, hadde ingen pauser mellon riene!Men å holde på i et døgn med dårlig smertelindring høres ganske kjipt ut ja!!!!

Håper det går greit med deg denne gangen, masse lykke til!:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...