gizka Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 under avvenning,hvor lenge skal babyen min gråte før jeg gir henne melk?????d gjør ondt å se henne slik!!!!!!helsesøster sa at det kan bli tungt....hun spiste kl 6,halv 7 å 7 før hun la seg,å nu vil hun ha mat igjen,hun er jo ikke sulten sånn sett,men hun gråter og gråter,hva skal jeg gjør,gi henne mat eller nekte?????
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Har du prøvd å gi henne flaske i stedet? Regner med det er puppen du prøver avvenne fra og ikke nattmåltider?
gizka Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 jo,det er nattmåltidene(ikke alle,men noen ihvertfall) når hun legger seg,vil hun ha mat hver halv time/time,så da fikk jeg beskjed om kutte ut på noe ihvertfall
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Har du prøvd å gi henne velling eller grøt til kvelds? Kan være at melka rett og slett ikke metter nok
gizka Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 ja,hun får maisgrøt på kvelden...ellers på dagen spiser hun hver 4 time,men på natta tar hun helt av!!så har prøvd å gi henne mere mat på dagen nu,men tydelighvis funker det ikke så bra....huff,syns så synd i hun lille som ligger å gråter:(((((
Tante Sofie # Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Tilby henne vann istedet for. Sørg for at hun ikke sovner ved puppen før du vet hun er mett, av og til sovner de av kos om natten, men da våkner de igjen pga de ikke ble mette isted
~sjiraff~ Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Hvor gammel her hun? De fleste barn regulerer dette med nattmat helt fint selv... Får hun grøt på kvelden? Kanskje du kan forsøke å øke porsjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå