Patetica fåkksi Skrevet 26. oktober 2007 #26 Skrevet 26. oktober 2007 Hvis noen lurer paa hvordn jeab ser ut, kan jeg si at hun ser akkurat ut som meg; skikkelig store pupper, platinablondt haar, lilla linser, tykk svart eyeliner-strek som öyenbryn osv.
Ikkelektuell Skrevet 26. oktober 2007 #27 Skrevet 26. oktober 2007 Balooa, det skulle du aldri sagt. Nå kommer misunnelsen til å slå mot meg som en vegg hver gang jeg går inn hit.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #28 Skrevet 26. oktober 2007 Trodde da den gjorde det allerede. (Balooa glemte for øvrig å nevne hvilken farge dere bruker på lipglossen, og om dere foretrekker å barbere eller vokse bort de opprinnelige øyenbrynene deres. Tsk, tsk.)
Ikkelektuell Skrevet 26. oktober 2007 #29 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg bruker den med mest glitter i, og øyenbryn kjøper jeg på H&M til 14,50 i uka.
Patetica fåkksi Skrevet 27. oktober 2007 #30 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har valgt aa fjerne dem med laser jeg.
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #31 Skrevet 27. oktober 2007 Laser? Nei, Gud, så praktisk, da slipper man jo problemet med at de noen sinne vokser ut igjen. (Du har ikke vurdert å _tatovere_ den svarte eyeliner-streken også? For å virkelig vise at du mener det, lizm? Det hadde jeg gjort, hvis jeg ikke hadde vært for opptatt med å være gravid og gå på trygd.)
Patetica fåkksi Skrevet 31. oktober 2007 #32 Skrevet 31. oktober 2007 Nei jeg foretrekker med eyeliner fordi da kan jeg velge mellom alle disse variantene av öyenbryn: -Söt -Raasexy -Sint -Normalt underutvikla -Horete -Mamma -Skeptisk -Skremt -Veldig redd osv osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå