Gå til innhold

Enda litt mas fra meg;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår det bare ikke, sønnen vår får kveldsmat 18.30, bader etterpå og legges når han blir trøtt, ikke senere enn 19.30. Han er 11 mnd, blir 1 år den 12 nov... Men når vi legger han gråter han alltid, vi lar han gråte 5 min før vi går inn, legger han ned, gir han vann og tutten. Han sover da maks en time, før det samme må gjentas.... I går våknet han 23.15 og var lysvåken, vi prøvde å ta han inn til oss, men lå bare og vrei seg..ingenting nyttet, prøvde å legge han i vogna (som han sovner med en gang i på dagtid)....alt som kan tenkes, det endte med at pappaen sto opp med han 01.45 og de gikk ned i stua. Jeg måtte såve, skulle opp 7.15... Hva kan det være som gjør at han ikke sover skikkelig? Blir så frustrert?!?! Håper noen kan hjelpe.... Takktakk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så du innslaget om nattesøvn og små barn på gmn på tv2 i morges? Tror det ligger på nett. Masse gode tips!

Skrevet

prøv å legge ham senere da? Vi legger jenta vår mellom 8 og 9, kan jo hende han rett og slett ikke er trøtt når han legger seg. Når har han siste dagduppen da? Kanskje kutte ut den? Eller kutte den ned?

Skrevet

Nei, det så jeg ikke...skal inn å se nå, takk=)

Legge han senere rett å slett, men han virker trett...blit sutrete å gnir seg i øynene?;) Idag sov han fra 9.30 til 11.30, da vekket vi han. Viss ikke kan han sove opptil 3 1/2 time, så vi prøvde å vekke han etter 2 idag for å se om det hjalp. Han sov igjen fra 15.15 til 15.45 sirka...da var vi på kjøretur (ikke lett å holde han våken da), men hadde blit sur om han ikke hadde fått den vilen da...jeg begynner å miste piffen, og om 7 måneder kommer det enda en liten, kommer jo aldri til å få såve:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...