Gå til innhold

Jeg lurer på...

Snuppelupp og hengepupp

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Hvor lang tid i forveien fant dere dato? Og når begynte dere planleggingen? Vi skal gifte oss våren/sommeren 09, men jeg klør i fingrene etter å begynne og planlegge:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, jeg er håpløs og utålmodig, så.

Skal gifte oss 24.96.10 og jeg har allerede starta.

Men som sagt, jeg er håpløs

Skrevet

bare en ting jeg vil anbefale, og det er å booke lokale tidlig hvis det er et spesielt et dere vil ha..

vi begynte et år i forveien og ALLE de vi ville ha var utleid :(

Skrevet

Så bra, da har jeg en unnskyldning for å kjøre på da jo! Håper det ordnet seg for dere med lokale allikevel:)

Skrevet

Forlovet oss januar 07, gifter oss mai 08. Lokale og kirke ble bestilt mars 07. Man trenger ca et år på seg til å planlegge - da kan man ordne ting litt nå og da uten at det blir stress.

Skrevet

Vi satte dato 3 mnd før bryllupet, men vi valgte ikke en "populær" dato da, så det gikk fint. :)

Skrevet

vi bestemte oss juni 2006 at vi skulle gifte oss 28 juni 2008.....bestilte lokalet og kirken samme mnd.....hvis vi skulle ha gifta oss 2007 så var det bare 2 lørdager ledig så det lønner seg å være tidlig ute om man vil ha et spes.lokalet :))

i sommer bestilte vi fotografen så det er også i boks..

jeg er også som liker å planlegge tidlig så jeg har satt opp bordplasseringen alt jeg hehe....vet det er VELDIG tidlig, for vi vet at ikke alle kommer så det blir nok omrokkeringer etterhvert.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...