Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Har problemer med å finne på andre ting enn leverpostei da jenta mi har lactoseinntoleranse. Syltetøy er det for mye sukker i, så hva står jeg igjen med da? Noen som har tips?
tine1977 Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Makrell i tomat, sunda (? kanskje for mye sukker i det også)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 hva med hjemmelaget syltetøy, eller sånn syltetøy uten tilsatt sukker på butikken, er det også for mye sukker? her går det helst i prim, men prøver å unngå for mye av det, hvitost med bittelitt smør, og kyllingpostei.. men nå har jo ikke min laktoseintoleranse da, litt verre da... hmm, "smøre" banan eller avokado på skiva? husker en i bhg jeg jobbet i alltid hadde avokado på skiva..
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 lett eplesyltetøy, leverpostei, skinke, fårepølse
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Avokado var et supert råd!! Takk for det! Hjemmelaget syltetøy er også bra. Prim er jo godt, men det var denne allergien da... Hmf!
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Hva med servelat eller kokt skinke??? Når jeg deler opp maten til prinsen i biter så funker det bra med kjøttpålegg. Ellers kan du jo bruke fruktdessert de små boksene som syltetøy:o) Eller kaviarmix, det er en stor favoritt her.... Lykke til )
ScaryMama Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Han spiser mye forskjellig på skiven men det han spiser uten laktose (såvidt jeg vet ) er: skinke salami kyllingpålegg tunfisk i vann egg Også er han veldig glad i tandoorikyllingsalat, men jeg vet ikke om det er laktose i majones.
ScaryMama Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Også er han VELDIG glad i bønneposteier!
Honningmelon Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Nå vet ikke jeg hva jenta di ikke kan spise, men jenta mi spiser leverpostei, banan, servelat, skinke, smøreost, makrell i tomat, prim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå