Gå til innhold

Kjole for stor mage.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i grei julebord/jule/nyttårskjole? Har kun være på H&M, der var det ikke noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte i forrige svangerskap en helt fin "vanlig" kjole i stretchstoff (fint, altså, ikke t-skjortestoff) på Lindex eller noe da jeg skulle i et bryllup. Synes det er stas å bruke stretch/ettersittende klær nå som jeg er gravid, har IKKE kropp til det ellers. Så denne kjolen, med kanskje en matchende cardigan/bolero blir årets julebordkjole hos meg! Så ikke se bare i mamma-avdelingene!

Skrevet

Jeg var i bryllup nå i helgen ( 21+1 ) og brukte en finkjole i stretchstoff som jeg hadde fra før. De flese kjolene jeg har får jeg jo ikke på meg lenger. Synes det var vanskelig å finne noe i butikkene ennå, men det blir sikkert lettere når det nærmer seg jul. Også så er det vel mest å finne i sort, og det ville jeg ikke bruke i bryllup da.

Skrevet

Vet ikke hvor du bor, jeg, men på H&M på Gulskogen senter i Drammen har de veldig godt utvalg i mammatøy. Jeg kjøpte kjole her for noen uker siden, hadde mange forskjellige...

Skrevet

Kjøpte kjole igår, på Kappahl, og den skal jeg ha i bryllup neste helg.

Så jeg syns den var fin nok!

Fant den i xlnt-avdelinga.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg kjøpte i helgen en flott julekjole på Lindex. Fant denne blant mammatøyet. Kjolen var i et stretchstoff med en søt sløyfe over magen. Kjolen fantes i sort og rødt, mener den kostet ca 300,-

Skrevet

jeg fant en kjole på gina tricot i går.koster bare 399!den var kjempe fin=)

Skrevet

Var ett par på finn.no på mammaklær. Men det dumme er at man ikke får prøvd de på før man kjøper da:(

Skrevet

Jeg skal på julebord neste fredag, og jeg har bestilt kjole fra krappe.no, syns de har mange fine kjoler, og ikke er de dyre heller. Fikk den raske etter jeg hadde bestilt, er kjempe fornøyd. Kjempe deilig å ha på, merker nesten ikke at du har på deg den.. :-) Fått mye skryt fra familie også, flere sider at den kjolen kan jeg jo brukere senere også, når jeg ikke er gravid. Kostet 299 kr...

Skrevet

Det er utrolig mange kjoler som kan brukes selv om man er gravid, det er bare det at feste på kjolen på en måte må være rett under brystene.......og det er det jo mange som har idag. (sånt bånd eller med knyting)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...