muttepus Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har tatt flere CB tester, men de har vært negative... er nå over 2 mnd siden jeg hadde tr på besøk... føler meg oppblåst i kroppen og har mange av symptomene på graviditet. har aldri hoppet over tr før... forvirret...
babygullz <3 vilde Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Lenge siden du sluttet med prevansjon/ hvilken PP er du i? Hvis det ikke er lenge siden du sluttet med prevnsjon, kan det hende at kroppen din trenger tid på å komme seg i balanse igjen..man kan jo også miste mensen med hormonforstyrrelser, under/ overvekt/ underernæring, stress, livmorhalskreft, ol... Du kan jo også være gravid, jeg ville uansett kontaktet en lege og fått en undersøkelse på alt
muttepus Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er i første PP. slutter på prev for 4 mnd siden, men har hatt tr to ganger etter jeg sluttet. Ikke lengesiden jeg var hos leget og sjekket alt mulig, og er ikke under/overvektig, stresser ikke, trener hverken mye eller lite. Skjønner bare ikke hvorfor kroppen min er som den er og så er tester negative. Stresser heller ikke mye med å bli gravide, bare tar det som det kommer!
caspersinmamma Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Kanskje du skal snakke med legen din,så kan de ta en blodprøve å kanskje finne ut av noe...lykke til!!!
Ainahel1 Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 når jeg var gravid vistes det ikke på graviditetstesten, men 2 uker etter på mistet jeg i sa:( men folk har før vært gravide å det ikke har vistest på graviditets testene..... lykke til:-) krysser fingrene for deg:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå