Gå til innhold

ER CB GRAVITEST TIL Å STOLE PÅ JENTER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld jenter!

Jeg tok en test med CB graviditetstest i dag morres. Jeg kan såvidt skimte ett kryss. Kan jeg stole på den. Har sett på den nå også, man ser såvidt ett kryss.

Er jeg gravid tro. Fikk så lyst til å ta en nå, men har ikke flere tester. Hjelp kommer jeg til å få sove i natt tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan så klart være gravid med et svaaakt kryss=) Og krysser fingrene for det...=)

Ikke for å "knuse" troen og håpet men min erfaring med dem er dårlig, fått flere svaaaakes kryss men har vert negative...

Hvilke strek er sterk og hvilke strek er svak?

Skrevet

det er veldig godt mulig du er gravid!! men en strek er ikke alltid en positiv,etter min erfaring vertfall. er det lenge til tr?

Skrevet

Jeg tok også en en cb test idag tidlig,det er et svaakt kryss.Jeg tror vi er gravide når den viser det sånn.Står på pakka at det ikke spiller noen rolle om det er svakt kryss...

Krysser fingrene!!!

Skrevet

Takk for svar jenter, jeg har IKM i morgen egentlig. Altså teststreken som er vannrett var sterk, men den kunne jeg se "markert" før jeg tok testen. Det var den loddrett streken som jeg såvidt kunne skimtes i teststreken.

Nå har jeg brukt pero denn mnd. vet egentlig ikke hvordan syklus blir med bruk av pergo, men i dag var jeg på dag 27.

Håper inderlig jeg er GRAVID. Har jo hørt at CB graviditetstestene skal være til å stole på. Denne bestilte jeg fra billigtester.dk vet ikke om de er de samma som man får kjøpt på apotektet her i Norge.

Skrevet

Krysser fingrene for det så klart:)

Skrevet

Hei!

Jeg har ikm fredag/lørdag. Tok en test i morges bare for gøy (er veldig vanskelig å la være) ;) Det som var så rart var at det kom opp et svakt, men tydelig kryss med engang. Jeg hoppet i dusjen og 6-7 minutter etterpå så jeg nesten ikke streken lengere. skal ikke en positiv test holde seg positiv da? dette var også cb...

Skrevet

Hei Tess 85!

Var å sjekket testen min nå, det er fortsatt et kryss der, men den loddrett streken på krysset er velig svak og tynn.

Hmm det var jo rart at streken hos deg var borte. Leste også at testen skulle avleses innen 10 minutter alle forandringer etter det var ikke til å stole på.

Vi får krysse alt vi har altså.

Skrevet

ja, synes det var kjemperart...vi blir vell smårare tilslutt med all denne tenkingen;) vi får krysse fingrene for at vi er gravide ja;)

Skrevet

Jeg kan bare si hva jeg erfarte da jeg ble gravid: Tok cb-test to dager på rad. Første dagen ble det bare skyggestrek (IKM dagen), dagen etter var den svaaaaakt blå.... dersom jeg så HARDT på den, og tilslutt kjøpte jeg en CB digitaltest fordi jeg ble gal av å skulle tolke den der streken på CB, og på den digitale stod det GRAVIIIID :-) Så jeg er nesten sikker på du er gravid nå. Satser på et grattis!!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...