Gå til innhold

Trallala... symptomer folkens??? har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har..

ømme-stikkende-utpressede pupper

mens-murringer-stikkinger-auau..

Leamus...

tja.. ellers ingenting bortsett fra at jeg skulle lagt meg snart=) helst for tre timer siden!!!

Fler som kjeder seg mot IKM?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja da... masse :) Hehe

* Kvalm (men det kommer kanskje av at jeg har spist 6 brunostskiver i mangel på noe annet søtt :) Hehe )

* Ømme pupper (som kom her for noen dager siden)

* Følelse av at TR kommer til å dukke opp når som helst: murringer, litt stikk og "tyngdefornemmelse" (men sånn har jeg jo hatt det stort sett hver dag de siste 3 ukene)

* Trøtt som en dupp (men det har vel kanskje noe med at jeg har vært på nattevakt og skal på ny nattevakt nå snart)

* Hodepine (men skyldes jo også den fordømte nattevaktsjobbingen- for lite søvn)

2 uker over ikm nå. Testet på torsdag og den var jo negativ. Derfor er det ikke så spennende å teste igjen, men skal gjøre det på torsdag før akupunkturtimen

Skrevet

Oi...glemte alle kvisene da! Masse små kviser i ansiktet! Pleier aldri ha sånn før ikm

Og så klør det noe så inn i granskauen på kroppen!

Skrevet

her er det massevis!

ikm på søndag....

småkvalm innimellom

trett

humørsvigninger

oppblåst mage

ømme pupper

osv

men alt dette kan jo være pms, så jeg tør ikke håpe....

Skrevet

Hehe turbo=)

Du har nok å stri med gitt=) Håper det gir noe utslag snart da, det hadde du fortjent=)

Tyngde i brystene.... var det jeg skulle skrive i sted men kom ikke på hva det hette... hukommelsen er ikke helt med lenger=)

Bestillte tester nå, så de kommer vel torsdag/fredag.. hehe... 7 stk, bar for å komme overden berømte grensa på 150kr=)

Skrevet

Sigyn...

IKM en dag før meg du da? Testet? hehe, jeg regner med tanta kommer mandags morgen som vanlig, men lever jo i håpet uansett=)

Skrevet

chick26 21pp 2sa.....

må innrømme at jeg testet på søndag.. men ei uke før var vel å tro på julenissen.... skal prøve å ikke teste mer før på søndag, men vet ikke om jeg klarer å vente....

Skrevet

* kvalm

* svimmel

* hodepine

* mensmurringer

* stikking i "magen"

* økt utflod

* kviser

* irritabel

* trett

ei uke over tida..har vel egentlig ikke testa..veter mest på den berømte tanta som ikke kommer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...