frøkenfryd:) Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 finnkode 11518530 eller er den for gammel?
LegallyBlond Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Så ut som en tfk, ser på merket på fotbrettet og så ser det ut som det står joggster på kalesjen. Det skal jo være god kvalitet på de vognene da. Personlig ville jeg ikke kjøpt en så gammel vogn bortsett fra som sovevogn. Er den mye brukt er den sikkert ganske slitt både i sittedel og understell. Men med den prisen kan det jo kanskje være verdt å prøve??
snartmammapåny Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Den rosa så grei ut da, 500kr er jo billig da. Kunne nok ha brukt den. Derimot den blå må jeg nok meddele at jeg ikke hadde ville hatt. Om så den kom med 500kr taipet til håndtaket.
frøkenfryd:) Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 er den rosa da? ser ut som beige for meg eller er jeg helt teit:)
Bægge dætern Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 den er beige og sikkert fin, har hatt tilsvarende, super sportsvogn. (har svart på barnevogndebatten)
snartmammapåny Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Ser lys rosa, skikkelig babyrosa ut på min pc;) Men må vel legge til at min pc ikke er helt av nyeste utgave, så er mulig at skjermen lyver litt på fargene... Men ikke lagt merke til det før.. men er igrunnen ikke så nøye;)
Bægge dætern Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 skjønner, hos meg er den litt ferskenfarget, men tfk kommer ikke i lys rosa, så det er den fargen som heter sand : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå