(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg elsker å pynte juletreet mitt. I år skal det ha hvite fjær, glass-engler, glass-kuler, istapper i glass og noen sølvkuler. Og selvfølgelig lys da. MEN.. hva om lille på 3 år kommer hjem med julelenker i rødt, hvitt og blått? Eller med jule-kurver? *grøss* hehe. Til nå har vi blitt skånet for denslags og jeg vet ikke om de er så aktive med julepynten i naturbarnehagen hennes. (la oss håpe det..) Lurer på hva dere andre gjør. Pynter dere treet slik ungene vil? Eller slik dere vil?! Jeg tror det blir jule-lenker i taket på rommet hennes evt. Hehe.
Gjest ->>- Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Smekker opp en et minitre på rommet som ungene kan pynte med alt det juggelet de måtte lyste. Juletreet mitt får de aaaaaldri, moahahaha. =P
Mille** Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Gjør det samme som pila, både vi og ungene er veldig fornøyd med den løsningen. ;o)
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Julen er til for barna, og treet også :-) Her pynter vi med lys, glitter og øverst på treet og når de kommer ned lillejulaften får de kosen med et pyntet tre, og så er det noen kuler og slikt igjen til dem som de får henge på treet.
lille je Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Åh, nå ble jeg letta... Trodde det bare var jeg som tenkte sånn om juletreet mitt, og har i mitt stille sinn skammet meg for at jeg ikke har gledet meg til julelenger, dorullnisser og lignende... Trodde ei god mor syntes sånne ting var det vakreste i verden:) Juhu, da blir det minitre:)
*ale* Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg pynter med gammel julepynt fra min barndom og det ungene har laget. Nostalgijul er mer min greie. Kjempekoselig, og deltakende for ungene..
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Blir litt overrasket... Har selv opplevd mine unger komme hjem med ting de har lagd. De er SÅÅÅÅÅ stolte... Tenk den gleden du gir ungene dine ved å henge opp og vise frem det de har strevd med å lage... Min mening er, "designer-juletre" er for folk uten unger og med store unger. Ikke for familier der stolte unger kommer med ting hjem fra bhg og skole... Hos oss pynter vi slik ungene liker!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2007 Hehe. Godt det ikke bare er meg som er helt nazi ang juletreet mitt. Få høre hvordan dere skal pynte i år da... Hm. Lurt, men da må det være lite. kanskje jeg kan finne et sånn lite falskt et til å ha på bordet hennes.
Northernlights Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 "Men mamma, jeg VIL at det skal henge i juletreet på STUA!!" ;o)
Tøysetipp Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg synes det er koselig med hjemmelaget juletrepynt.. Har handlet inn litt på panduro slik at vi kan lage hjemme også - nærmere jul. Innmari stilig med et stilrent juletre, det er det. Men, jeg foretrekker det mer hjemmekoselig. Husker selv fra mine barndomsår hvor kry jeg var da pynten dinglet og nesten ikke hang sammen - i alle regnbuens farger. Jeg kunne sitte på gulvet lenge og betrakte pynten min. Mulig det sier mer om meg, det skal være usagt ;-)
*Lissi* Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 Elsker å pynte juletre jeg også. Men i motsetning til deg. så gleder jeg meg til ungene kommer hjem med julepynt. De er jo så stolte. Og mamman er jo nesten stoltere, hehe... Klart de skal få henge det på juletreet!
*ale* Skrevet 23. oktober 2007 #12 Skrevet 23. oktober 2007 Jepp NL. Og særlig at man klarer å nekte den stolte lille kroppen det da!!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. oktober 2007 Hehe..ja, jeg synes jo noen ganger at jeg er litt slem da som ikke vil ha fanteriet på treet mitt.. Hehe. Hun får jo være med å pynte da.. henge på kuler osv.. men jeg vil ikke ha papir og glans på juletreet. *trassgrine*
polarn & pyrene Skrevet 23. oktober 2007 #14 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg gleder meg til julen og att min lille jente på 2 1/2 år skal hjelpe meg med pyntingen. Jeg bare vennter på att hun skal komme hjem med julepynt og vi skal ha juleverksted her hjemme sammen hele familien.
lille je Skrevet 23. oktober 2007 #15 Skrevet 23. oktober 2007 Hmm... da fikk jeg dårlig samvittighet likevel....
Northernlights Skrevet 23. oktober 2007 #16 Skrevet 23. oktober 2007 Klarer ikke knuse et barnehjerte,nei.... dere skulle sett den "fine" klovnen i leire jeg i alle år har hatt som pynt på stua,som ene datteren min lagde på skolen.....
Sara Rompompei Skrevet 23. oktober 2007 #17 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg må i grunn si at de fineste jule-trærne er de som er fulle av minner. Jeg kunne aldri tenkt meg et juletre som var stasjet og gjennomført. Jeg vil ha hjemmelaga jule-engler som ungene kommer hjem med, pynt herfra og derfra. Har tom en liten julefisk som guttungen laga i barnehagen. Skikkelig kos å finne fra pynten fra år til år og sitte og mimre litt.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 23. oktober 2007 #18 Skrevet 23. oktober 2007 tror jeg skal henge mitt juletre i en krok i taket! har en på 13 mnd på julaften og han eeelsker å pelle på alt mulig! hehe:) og jeg er veeeldi nøye på pynten, fingra av fatet sier jeg bare!
Mille** Skrevet 23. oktober 2007 #19 Skrevet 23. oktober 2007 Kan jo føye til at hun på 9 år har hengt en del på fellestreet i tidligere år, men har selv ønsket et eget tre til rommet sitt de siste årene. Og når det kommer til pynting av treet i stua så blir hun lei etter 3 kuler. ;o) Snuppa på 2 år husker nok ikke engang juletreet fra i fjor, blir gøy å se hennes reaksjon på det fine treet. )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 23. oktober 2007 Joda, jeg kan godt ha do-rull nisser i vinduet og annet hjemmelaget pynt ellers i huset. MEN IKKE PÅ JULETREET!! USJ! Jeg tror ikke jeg gidder å ha dårlig samvittighet jeg. Hehe. dessuten lager vi ting hjemme her også altså. har juleverksted og maler nisser, egg (til påske), engler og annet rart.. Tar jo vare på noe av dette fra år til år.. Koselig det, men ikke på juletreet. Noe må da kunne være mamma sitt også. hehe.
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #21 Skrevet 23. oktober 2007 Å ha et stilrent juletre er veldig lite viktig for meg... Å ha et stolt barn som får glede seg til jul og sette sitt preg på familiens jul og deriblant også juletre... det gleder jeg meg til )
Northernlights Skrevet 23. oktober 2007 #22 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg var på en butikk i sommer, som heter The Christmas Loft Der er det jul hele året. I en krok hang det et juletre OPP NED! Pyntet og greier. Var faktisk ikke dumt =o)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 23. oktober 2007 #23 Skrevet 23. oktober 2007 hehehe... (S)TinkerBelle da!!! Har jålebøttesida di tatt litt overhånd når det gjelder treet? ;o) *flire* Selv synes jeg det er nyyyydelig med barnepyntede juletrær, og vil ikke ha stilrent designtre i jula;o) haha
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #24 Skrevet 23. oktober 2007 høhø..jeg er som erlend i berlinerpopplene når det kommer til juletreet mitt. Ahh. Som jeg gleeeder meg til å pynte jåletreet mitt!!!
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #25 Skrevet 23. oktober 2007 Akkurat julen synes jeg ikke skal være så himla trendy på treet skal det være norske flagg, kuler i alle forskjellige farger og allskens julepynt som har en historie og minner knyttet til seg. SELVFØLGELIG henger jeg med glede opp alt fjaset snuppa kommer til å lage,, for sånn helt ærlig, hvor mye lekkert klarer egentlig en på 19 mnd å lage? Det er jo helt klart bare fjas, men så lenge det er noe hun har laget så skal det få hedersplassen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå