Tante Sofie # Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 som fyller bursdag idag! Litt sånn selvmedlidende....er litt lei litt glad litt skuffet litt overrasket, hehe Kjøpte presang til meg selv, så fikk sambo "lov" til å kalle det presangen fra seg (så stilnet det dårlig samvittighet fra meg for å handle til meg selv (6oo kr). Men nå sitter vi her da, han er bare trøtt og ser på tv, mens jeg bruker tiden på pcèn, etter å ha bestilt bord til helgen (ut og spise med familien). Hatt litt besøk av familie som ville gratulere og det tikker inn ett par meldinger....men så er jeg litt lei meg, enda jeg vet det er dumt, hvert år er sambo lik, han bryr seg ikke så mye om slike dager, men vet jo at jeg gjør det. Skulle så gjerne ønske han "gjorde noe" kjekt for meg...jeg har overrasket ham mange ganger på bursdagen hans, sist sendte jeg ham på overraskelsestur med guttegjengen.....nå sovna han i stolen, festlig... Uff, unnskyld, dumme meg...ett år eldre, men venter fortsatt på at han plutselig skal begynne å bry seg med å stelle i stand noe JEG liker, eller noe i det hele tatt, i grunn....
Mille** Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer så mye med dagen! *blåser i fløyta og vifter med flagget* Høres ut som en typisk mann, du får gi han et lite kakk i hue med kjevla, kanskje han tar hintet. Hehe... ;o) Stor bursdagsklem fra
Tante Sofie # Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Hehe, takk! Er virkelig alle mannfolk sånn? Sitter og ser for meg at de lager romantiske middager, eller f.eks leier en film og kjøper noe godt til kvelden, "for nå skal vi kose oss..." blablabla, hehe, en har det vel ikke mer moro enn en lager selv, men tenk så gøy om han bare deltok litt, da!!!
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse så for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg så, hva vil du mere? Gratulere! Høyt våre flagg vi svinger. Hurra! Ja, nå vil vi riktig feste! Dagen er din, og dagen er bra, men du er den aller beste! Se deg om i ringen hvem du vil ta! Dans en liten dans med den du helst vil ha! Vi vil alle sammen svinge oss så gla' og en av oss skal bli den neste - til å feste Gratulerer med dagen. Glem ham. Menn er sånn, men gled deg til helga. Den blir sikkert bra:)
Tante Sofie # Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 Hehe, tusen takk! Du fikk meg til å le, koselig å få "høre " bursdagssangen:-) Klem
Mille** Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Tja, mange mannfolk er nok sånn. Mannen min har nok lyst å gjøre noe ekstra på bursdagen min, men jeg er ikke så glad i å feire meg selv, syns det er mye gøyere å feire andre. ;o)
MissUnderCover Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer masse med dagen!!!!!!!! Om det er noen trøst er min også sånn. "her, ta kortet mitt og kjøp deg ei bukse eller noe.. og gratulerer forresten" tror mange menn er sånn... som ei til sa, gled deg til helgen, det blir nok koselig!! klem
## lille blomst ## Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer så masse med dagen!!!!! Kjempeklem :-))
Tante Sofie # Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2007 Tusen takk, snille dere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå