Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Blir gaaaal av sukkersuget, og har til tider stooore problemer med å klare å la være å spise sukker. Nå har jeg vært flink å ikke spist søtt de siste to dagene, og håper jeg klarer å holde meg ei stund til hvertfall. Men trenger litt hjelp til å finne gode enkle retter jeg kan spise istedet. Noen som kan gi meg noen gode tips til god karbofattig mat?
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Vil anbefale deg forumet www.lavkarbo.no - der finner du oppskrifter på "snacks" eller substitutter for kosemat om man trenger det. Bedre det enn å røyne på med sjokolade og annet snusk ;o)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Prøv å holde ut, det går over fortere enn du aner! God karbofattig mat kan feks være grillet kylling med salat, bruk fetaost og olje i stedet for dressing feks? Omelett med løk og skinke. Oster kan man jo spise, namnam!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Og blir det for ille kan du jo kjøpe atkins skjokoladen da:) Faktisk helt grei:)
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Tusen takk for geniale tips. Er inne og ser på lavkarbo nå) Taco er bra ikke sant? Hadde det til middag i dag. Og spiser mye ost! Hvilken olje er det som er bra? Er det greit med vanlig soyaolje?
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Har smakt den, men vet du, det var en test i Norsk Ukeblad for leeeenge siden, hvor de testet "slankesjokolader". Og den som kom best ut var faktisk Premium fra Freia. Den har 70%kakao.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 lavkarbo.no er en bra side ja:) Heistad har geleer, fromasj og sjokoladepudding nesten uten karbo (men er jo ikke bra å spise det for å bli kvitt søtsuget da )
Mamma til verdens beste barn Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 En god olivenolje er bedre, gjerne extra virgin. Veldig bra for kroppen din!
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Hehe, søtsuget mitt er for kraftig for krom;o) Også funker det litt dårlig for meg å skulle ta tabeletter så og så mange minutter før hvert måltid (klarer aldri å huske dem, såvidt jeg klarer å huske p-pilla:P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå