Gå til innhold

hjemme laga jule pakker...


Anbefalte innlegg

Skrevet

tenke vi kunne lage en tråd med jule gave ideer her inne.. sånn typisk enkle ting å lage.. sleng dere på!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja tenker i retning av det ja.. kansje noe som kan sendes også..

Skrevet

Her kom stetuppen hjem for et par år siden med selvmalt vinglass som en kan sette telys i. Kjempe fint for ei stakkars stemor som hadde grudd seg til dorull nisser. Dette glasset har vi faktisk fremme hele tiden.

Skrevet

ohhh... lurt!! Jeg gruer meg til dorull-nisser og div julelenker. Jeg er så gal når det kommer til juletreet mitt.. *sukk*

 

Vet du hva slags maling de hadde brukt på glassene?!!

 

 

Skrevet

I fjord fikk jeg junior til å male på sånn kanvas lerret(??) altså sånn som man ikke MÅ ha ramme til.. jeg hjalp til med å velge farger og tok det bort før alt ble brunt.. :-) kjmep tøft!!

Skrevet

og glass på ikea.. så er det super billig..

Skrevet

man kan jo kjøpe sånne tysjer som man kan tegne på glass/porselen på og lage chips skål godte skål, krus o.l. det kan både voksne og barn være med på!!

Skrevet

brukte ca 1200 hos panduro. no skal olivensåper lages, stearinlys, glass med lysgele, og kaffelukt! sukkertøy, og dekor fat/glass.

 

kjøpte også glass maling for å dekorere alt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...