Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Var på apoteket idag og kjøpte sånn a-creme. Og jeg skal love dere jeg ble overrasket... etter at jeg smurte han 1 gang, så var eksemen ikke lengre så aggressiv, og etter 2 ganger så er han ikke rød lengre heller.. fortsatt velldig tørr,men jøss. Det må jeg si, hadde ikke trodd det skulle hjelpe så bra og så fort. Jeg dropper hydrokortisonen intill videre,ettersom a-cremen fungerer så bra. Takk til dere som tipset om denne cremen. SUPER!!!!!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 A-cremen er virkelig helt super:)
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Ja den er utrolig god, vi hadde også fantastisk effekt av den, men jeg er også litt skeptisk til den fordi den inneholder endel parabener så vi har byttet vekk i fra den igjen til en annen krem som ikke er like god, men veldig god den også (avene). Føler det blir å velge mellom to onder i slike tilfeller jeg, vil smøre med den beste kremen, men samtidig vil jeg ikke smøre med noe som er mye parabener i...
AnTiLoPeSvIn Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 hva er parabener egentlig? aldri prøvd a-creme. prøvde a-derma exomega men ser ingen effekt så må ty til kortison.
Mamma´n til A og F Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 De parabenene som er i a-creme er "friskmeldt" av Grønn hverdag:) Begge barna mine bruker den og er veldig fornøyd!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 har prøvd a-derma på storebror før,men funka ikke.. på han fungerte lokobase best.. men ikke på lillebror.. annbefaler å prøve a-cremen!!! (er på tilbud nå også)
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Å så bra! Det visste jeg ikke, nå ble jeg glad :-) A-creme er jo så god!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2007 Hva er parabenene??? aldri hørt om det
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Du kan lese om det her :-) http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=2099
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå