Høygravid i sommer! Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Lurte på om det er noen andre som har brukt nuva ring før de prøvde å bli gravide. Det skal være mindre hormoner i den. Er det noen som har blitt gravide og evt hvor fort? Jeg er nok litt for utolmodig, men er i 3pp nå. Har ikke så store forhåpninger, men vi får sjå.
Babyluren Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Jepp! Hadde en blødning før jeg ble smelt. Sa til mannen at det kunne gå lang tid før jeg kom til å bli gravid, for jeg har gått på p-piller siden jeg var 15. Byttet til P-ring for halvannet år siden, og tror det var det som gjorde at jeg ble smelt så fort. Mye lavere hormondose i p-ring. Lykke til!
Høygravid i sommer! Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Det var godt å høre. Det er ikke noen andre eg kjenner som har brukt ringen og prøvd å bli gravid. Håper jo at eg blir fort gravid pga lite hormoner i ringen. Har brukt den i 2år og p-pillen i 6-7år før det. Eg er ganske utolmodig av meg. Samboeren har mer roen. Han sier det skjer når det skjer. Det er jo sant det men det kan godt skje nå.
Nerama Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 jeg håper også det snart klaffer.. 3pp nå... har brukt p-piller i 6 år, deretter p-ring i ca et år... UTÅLMODIG er bare fornavnet her!!
våken_om_natta Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg ble gravid på første forsøk etter at jeg slutta på ringen i mars 2005!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå