Karija Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Gutten min på 10 mnd er veldig mammadalt og glad i puppen. En god stund har vi praktisert at faren bærer ham inn i senga og legger ham etter at han har fått pupp. Denne praksisen har sklidd ut i forbindelse med at gutten har vært syk, faren borte, etc. Så vi har ikke vært helt konsekvente. Altfor mange ganger har han sovnet ved puppen... Han kan nå bli helt rasende dersom han ikke får sovne ved puppen, men blir tatt av pappaen isteden. Etter lengre hyling, tar jeg over, og da skjer det ofte at han spyr. Dette kan også skje etter at jeg har forsøkt å roe ham uten pupp. Han tømmer da magen for alt innhold, hele leggingen blir spolert, vaskemaskiner må settes på, vi må vente og håpe at han blir litt sulten igjen slik at han får seg litt mat, og jeg må kanskje nattamme... Utrolig frustrerende, særlig i perioder da han har hatt dårlig matlyst og vi har kjempet for å få i ham en halv prosjon grøt. Noen som har råd om hvordan vi kan unngå denne spyingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå