Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Tøffe, tapre og modige gutten min har klart seg helt fint i dag. Han har hatt endel vondt, men det er mye godt i morfin.... Når jeg gikk, klagde han derimot over at han var såååååå sulten. Stakkars... får ikke spise noe før i morgen....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Stakkars dere som må gjennom dette......vondt å se gutten sin ha det tøft, men forhåpentligvis blir det raskt bedre! Godt det finnes smertestillende som du sier, og imorgen får han mat!!! Lykke til videre, både til han og til mamman:-)
Plutseliten :) Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Godt at det er gjort.I morgen føler han seg sikkert mye bedre. Får håpe du får slappet godt av nå,senket skuldre og sovet. Fortsatt lykke til! Klem
Maud Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Så godt å høre! Jeg kan ikke tenke meg mye som er vanskeligere enn å vite at man skal sette barnet i en situasjon der det blir vondt, ikke kunne gjøre noe med det og ikke kunne forhindre det. Det hjelper selvfølgelig at man vet at det blir bedre etterpå. Godt at dere er der nå - etterpå mener jeg. Fine gutten får sikkert masse godt å spise i morgen :-)
Karomamma Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Uff, stakkars lille tapre superdupergutten! Godt å høre
phantomet Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Så godt å lese at det har gått bra! Imorgen skal det bli godt å stille sulten for den tapre fine gutten!! Ønsker dere alt godt! Klem klem
♥Snulder Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Ååå!! Det var godt å høre!! Tenker på dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå