Gå til innhold

EGON, JERNBANETORGET, NYTT TREFF DESEMBERMAMMAER


babyvent

Anbefalte innlegg

 

 

Heisann alle sammen....

 

Da prøver vi på et nytt treff tirsdag 6.november, og håper dere har tid og mulighet og lyst til å komme, både dere som har vært med på de andre treffene, men også dere som kanskje ikke har hatt mulighet enda, sleng dere på.

 

Gleder meg masse til å ses igjen..

 

Minner på dato nermere igjen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og takk for sist!! Så bra, da rekker jeg å være med... Jeg har i dag 23 dager igjen,,, nå begynner det å nærme seg. Nå gjenstår bare småting til lillegutt, så er helt klar!! Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg skal også forsøke å bli med denne gangen, sist gang gikk det ikke. Har du bare 23 dager igjen? Jeg har 40 idag, og har absolutt ikke alt klart:) Men jeg har jo enda litt tid på meg..

 

Blir koselig å se dere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ikke vært med sist :/ måtte på sykehuset etter jeg falt i trappa og ligge der til overvåkning, så jeg ble jo sååå skuffa :/ Og denne gangen skulle jeg gjene ha vært med, men det er på bursdagen min denne gangen ser jeg, så da skal jeg ut med min kjære ;) Men dere får kose dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Heia....

 

Gleder meg masse til å treffes igjen til tirsdag kl 18...

 

Til dere som ikke har vært med, bord blir bestilt som vanlig i første etasje på desemberklubben..

 

Ha en flott dag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Heisann alle sammen, da er samme bord som vanlig bestilt til i morgen, tirsdag 6 kl 18.

 

Håper at så mange som mulig har mulighet til å ta seg en tur...

 

Ha en fortsatt flott dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...