blittmamma-)30.03.6:) Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Nå nærmer julen seg, og det er første jul hvor jeg og pappan til tulla ikke er sammen. Så mitt spørsmål er: Vet det er annen hver jul og påske og 14 dager som er med i standar samvær avtalen, men hvor lenge er jula og påsken? Er det bare julaften? Eller er det flere dager? Evt hvor mange? Hva med påsken? Er det sånn at har man julen så får man ikke påsken? Og de 14 dagene om sommeren da? Sammarbeider man om når de skal være? Skal pappan ha de 14 dagene når barnet har fri fra barnehagen eller er det når barnet er i barnehagen? Mange spørsmål her, men håper noen tar seg tid til å svare siden jeg er heeeeel grønn på dette område:) Tusen takk.
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Eg kan kun seie korleis vi har det. Er første jul vi ikkje er sammen heller, her skal faren ha barnet frå 22 des. til 27 des. i år. Mulig barnet kjem inn igjen 26, kjem an på om far må jobbe den 27. Han hadde ho påska i år også. Men veit om andre som har påska eit år og jula året etter. I påska blir det her fråfredag til onsdag, og onsdag til mandag. Passer det inn at barnefaren kan ha barnet ei el. to av dei vekene barnehagen er stengt eit år så gjer vi det, sånn at man kn bytte på å ta fri ifrå jobben. Men vi har ikkje noko fast der.
blittmamma-)30.03.6:) Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Ok...takk for svar, men hvis julaften å sånn faller på helgen pappan egentlig skal ha henne og det blir til at jeg skal ha henne jula...må ha få igjen de dagen da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå