Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 ...mens jeg skal kose meg med jakten på kjærligheten... MMMMmmmm! Kan ikke bli bedre nå
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Din heldiggris - det høres helt fantastisk ut! Kooooos deg!!!!
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Mmmmnamnam!!! Favorittdesserten min det jah =0) Men i her i huset blir det snickerskake til kvelds i kveld..... Ikke verst det heller =0D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå