LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 på torsdag skal jeg til en årlig skjekk hos " skrævadottir" men så lurte jeg på om noen vet om man kan se om jeg er gravid om jeg ble gravid denne mnd? om jeg er gravid er jeg 3 uker og 2 dager... håper på svar
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 I følge en gynekolog jeg var til på Volvat sa at man kan ikke fastsette en graviditet med UL før man ser et hjerte som slår... Altså rundt uke 6... Spurte om det samme selv... hehe
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 oki;) tak for svar;)
Fru Anna Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 de kan se en prikk der, men dette kan være hva som helst(mensrester, forbredelse til mens, eller en liten påbegynt baby!)....ikke så veldig forsikrende med andre ord, for man får jo enten mensen eller så er det en baby, men de kan se om du har hatt EL og hvilken eggleder egget løsnet fra:)
mamma sin kompis Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Du kan se om der er foster anlegg. Var til innvendig ul i 6 uke, så anlegg men ikke hjerteslag. Det slo først i uke 7 har en nydelig sønn på 2 år nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå