piano♫ Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Har så lyst til å finne noe helt spesielt til svigerinna mi (halvsøster til mannen min) som skal konfirmeres til våren. Tar gjerne imot tips. Pris er i utgangspunktet ingen hindring, så lenge det ikke "tar helt av". Noen som har gode idèer?
mockis me Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Fikk en rosemalt rund eske i tre(kakeboks str) med navnet mitt og konf + fødsels dato til konfen min for å oppbevare bunadsølvet i..Den satt eg stor pris og vil jo taes frem ved hver anledningbunaden skal på... Hvis hun bruker bunad, så kunne jo kanskje det være en idè?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Dersom hun har/får bunad så kan du jo gi rosemalt bunadssølv skrin med navn og konf. dato på. En gave jeg hadde satt pris på i hvertfall!!!!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 ha ha, to sjeler samme tanke. Ellers så hadde jeg blitt veldig glad for et lite diamantsmykke eller diamantøredobber. Koffert, trillebag, klokke i et eller annet design merke, ipod, tursekk
piano♫ Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 Flotte idèer! Er det noen som vet hvor man kan få tak i et slikt skrin til sølvet?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Husfliden selger, men de står det bare bunadssølv på. kanskje de kan videreformidle???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå