Uwimana Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 huff lillegutt har fått omgangssyken, og har kastet opp 2 ganger idag!! har vært litt varm oxo!! men det jeg lurer på er, altså jeg er LIVREDD for å få det selv oxo nå..... er det noen her som har opplevd at barna har hatt det, og ikke fått det selv????
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Det er ikke sikkert det er omgangssyke er det første jeg vil si. Lillegutt hadde omgangssyke i fjor sommer, vi fikk det ikke. Handhygiene er viktig og kan forebygge en del
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Jepps, det har jeg opplevd. Eldste jenta har hatt omgangssyken MANGE ganger, hun er 4 år gammel. Mens jeg har hatt det med spy 1 gang etter henne. Men har som regel fått diare jeg da. Har hendt jeg ikke har blitt dårlig i det hele tatt også.
Uwimana Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 okey, men da kan jeg jo håpe da iallefall:) vil IKKE ha dette nå!! fler m erfaringer??
vaskebøtta Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Elste jenta på 6 fikk det i går, jeg i dag. Og lillesøsteren har hatt diare i hele dag. Men har også opplevd å ike få det selv når unga har hatt det. Men du skal huske at smitten er i kroppen i 48 timer
trebarnsmamma Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Har hatt mange runder med omgangssyke med mine barn, og de fleste gangene har jeg ikke fått det. Kan bare komme på to ganger! Håndhygiene er viktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå