Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 må den vaskes av før jeg ammer igjen? Skal bare på 2 ganger for dag men plutselig vil hun ha mat igjen ganske fort må jeg da vaske av? Og hun har fått mikstur men skal ha 1 ml, syns det var så mye. Med første mann bare penslet jeg på.
FuriLaks Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Syns jeg husker at det var nok å klemme ut noen dråper melk og "vaske" med det....
Kondis som en murstein Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Trenger ikke vaskes bort )
LadyLuck & Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 det er det fine med myco... du kan ha den på når man ammer også. fikk også 1ml til småen, tynnet det ut med vann jeg, så det var lettere å få i ham, og så får de jo så god ånde i forskjell til rapeånden de har ellers
lille je Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Du skal ikke vaske det av, kremen hjelper henne også.
BettyBoob Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 trenger ikke fjerne den nei - den brukes bla til sopp i munnen hos kreftpasienter også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå