Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor "over there" bor du? (stat?) tenkte jeg skulle prøve å begynne å spare til en tur og hadde vært kos med kontakt med noen som faktisk bor der,hehe. (slapp av,skal ikke forfølge deg.haha)

Når på årstiden er best å reise dit? vet du om noen "barnevennlige steder?" har litt lyst til å dra til ett sted der det ikke er STORBY og kanskje bo på en ranch :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nord Karolina.

Det er best iallefall og IKKE reise i juli og august,for da er det nesten for varmt til å være utendørs...(her i sør,altså)

Hvis du vil være på en ranch, er det mange sånne overalt i USA (søk på ranch vacation USA på google)

Det er altfor mange steder som er fine å dra til,så du får bare lese mer om USA,og se hva du kan tenke deg til selv.

Fks,vil du vite mer om indianere, må du dra til et sted de bor.

Vil du vite mer om cowboyer, er vel Texas et bra sted.

Jeg anbefaler en kysttur i New England. Maine, fks, er skikkelig pen stat. Nydelig natur og flotte utsikter.

Været er godt helt fra mai og ut til september "oppi der".

Men det er mange her inne som faktisk har reist mer i USA enn det jeg har gjort...så jeg håper de kan hjelpe deg med idèer også.

Jeg har aldri vært på vestkysten fks...

Skrevet

du northernlights bare lurer på noe siden du er norsk (antar jeg?) er barna dine helt norske? hvis ikke kan de norsk? Og når bosatte du deg der egentlig? =)

Skrevet

Jeg har 4 helnorske og 2 halvnorske.

Ja,de kan norsk =o)

Kom hit for 10 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...