Gå til innhold

Vanlig at magen virker mindre igjen rundt uke 15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15 uker på vei med nr to nå. Følte jeg fikk mage tidlig og har brukt mammabukser så smått.. Men de siste dagene føler jeg at magen har blitt mindre.. Jeg glir rett inn i buksene jeg følte strammet ubehagelig og føler meg rett og slett ikke gravid i det hele tatt.. Er dette vanlig? Husker ikke fra sist svangerskap hvordan det var da.. Husker bare at på denne tiden var jeg betraktelig mye større enn hva jeg er nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp...sånn var det med meg også. Var sikker på at jeg babyen hadde dødd, jeg da. Magen sank sammen og ble bare sånn ekkelt feitutseende. Nå har den blåst seg opp igjen ;o)

Skrevet

sånn tenker jeg og.. huff.. Men bra det ikke bare er meg da.. GLeder meg til den ordentlige gravidmagen kommer, for nå føler jeg meg bare feit.. hehe..

Skrevet

Er nå i uke 28, å føler meg bare feit. ikke gravid. synes magen ser så rar ut... at den liksom er så langt nede. blir litt redd...

Skrevet

Hei..

Jeg føler det sånn selv.. Vokste fort fram til ca uke 13, men nå syns jeg magen har blitt mindre igjen. Måtte bruke mammabukser tidlig, men nå er de liksom litt "store" i magen.. Venter nr 2 i april..

Skrevet

Hei jeg er i uke 15 med nr to og har det akkurat på samme måte..Tror det kommer av at vi er så oppblåste i begynnelsen:)

Skrevet

Takker for svar :) Slår meg til ro med at det er fler i samme situasjon.. Virker jo vanlig dette her.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...