Gå til innhold

Virker som om enkelte av dere bor her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg går inn på bim sidene så er det enkelte som legger inn innlegg nesten hele tiden.....

....og krangler og slenger dritt til hverandre.

Har dere ikke noe annet å gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nææi. Synes du vi burde ha noe annet å gjøre?

Skrevet

begynner å få det ganske fint her...men tenkte kanskje jeg skulle male soverommet...hvilken farge passer? rødt er jo ganske agressivt..*gjeesp*

Skrevet

Hva med... Kaffe latte? Da glir man i hvert fall inn i mengden...

Skrevet

Å tørr jeg spørre hvor mye tid du bruker her inne som har så god kontroll over hvem som slenger hva til hverandre ... hele tiden...?

Få nå gjort litt innimellom... hehe

Skrevet

men jeg vil ikke gli inn i mengden. Jeg vil være spesiell..og vrang!! Vil vise at her inne hører jeg til, og at jeg ikke blir beskyldt for å gjøre andre ting enn å henge her inne!!

Skrevet

Jeg trodde vi var nødt til å gli inn i mengden nå, jeg skjønner du. Vi ble jo dizza...

Det kan jo ikke være mindre enn gull på våre bimvegger...

Skrevet

Ja,i adressefelt 2 skriver jeg alltid www.barnimagen.com

Skrevet

jaaaa :)

her bor vi, som en eneste stor lykkelig famlie...

her er vi glaade i hverandre...og som alle vet om man man har bodd ilag med to eller fler jenter så blir det litt krangling.. her inne bor vi maaaaange jenter ilag..selvfølgelig blir det krangling!

hva ville vel du gjort om lillemarthemamma-igjen hadde lånt DIN hårføner og ikke lagt den tilbake igjen etter at hun har brukt 10 TIMER inne på badet her...eller om babygullz 20pp hadde skitnet til yndlingsblusen din akkurat den dagen du skulle til byen??

DET SKULLE BARE MANGLE AT MAN KRANGLER LITT!!!

ååh...hvorfor skal andre legge seg borti vår familie egentlig??

arg..

men babygullz 20pp, hva om du maler rommet til banet i gullfarge som hovedfarge så tar du røde prikker på det??det hadde både blitt stili og sint! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...