tertilus Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Kommentar fra min kollega som ikke tenker seg om før hun snakker. Hun slang også på at "det er det som er mest vanskelig å få vekk også". Takk skal du ha!
Smånetta 14.mai Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 "Ser det..." Type kommentar men tenker, men ikke sier høyt.
bixit Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Usj da :/ Enkelte burde limes igjen ved munnen. Men vi ammer iherdig etterpå også blir det borte skal du se
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 koselig dame det er!! ;-) eller som en bruker sa til meg etter å ha funnet ut at jeg har ca 8 uker igjen til termin: du kommer til å sprekke før den tid... måtte forklare da at: nei det vil jeg ikke, for kvinnekroppen er ganske så unik sånn, at det gjør den ikke... :-) blir lettere oppgitt...
gladmage Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg fikk en kommentar på att jeg så høygravid ut av sjefen min i går.. Er i uke 14 og har lagt på meg 1 kg. Og er ikke overvektig fra før av.... Resten av gjengen på jobb har ikke sett att jeg er gravid en gang så jeg skjønner ikke helt hvor den kommentaren kom fra...
Skurvelurven Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 hehe. Jeg har hørt ordet "pingvin-gange" sikkert 30 ganger på en uke, men i mitt tilfelle har de nok rett:)
Smellt P. Tjukka Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Ja , min svigermor har klypt meg i sideflesket både en og to ganger ! "Blir nok en gutt dette her , siden du har de pølsene på siden ..." Og jeg har faktisk ikke noe på sidene !!! Så jeg sier tilbake at det flesket har jeg alltid hatt , men ikke om hun blir flau da heller ... Jeg må telle til ti , for å ikke fortelle hvor frekt jeg syns kommentaren er !
Jordbæret <3 Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg orker ikke bli sint for slikt. Jeg bare overser det, ofte er det sjalusi det bunner i. Jeg har ei tante som kommenterer slikt hele tia, men jeg vet at det er fordi hun har store komplekser for sin egen kropp. Jeg svarer bare at jeg er fornøyd med kroppen min slik den er og da er det ikke så farlig om jeg har noen pølser her og der. Jeg er forresten 174 høy og veier 60 veltrente kg til vanlig så jeg er ikke akkurat feit. Kanskje hadde jeg tatt meg nær av det hvis jeg visste at hun hadde rett? Jeg vet ikke, men jeg orker ikke bruke energi på å bli sinna for slike bagateller.
susemor666 Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg bare gjatter med til dem forsvinner jeg. Gidder ikke bry meg. Hvis noen sier jeg er tykk eller lagt på meg sier jeg det kommer av naturlige omstendighete Var en som kom med den kommentaren da jeg gikk med 1.mann, at jeg hadde fått mage. Da tok jeg på magen hans å spurte hvem er det som føder først, av deg og meg....... Da ble det stilt på han da=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå