Honningmelon Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Både gutten min på snart 4 år og jenta mi på 11 mnd legger seg uten problem. Jenta mi kommer seg ikke fort nok opp i senga når jeg står og nusser henne før jeg legger henne ned :-)
NoDoubt Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Ja, de er stort sett det. En sjelden gang protesterer de.
haater husarbeid Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Ja, storegutt liker godt å legge seg, synes det er koselig å ligge i mammas armkrok og lese bok. Minsten er det mer pes å få i senga. Han bare MÅ hyle og skrike litt for å protestere virker det som
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Ja, hun har i grunnen alltid vært utrolig grei å legge - når vi først fikk etablert rutiner på det. Hun gleder seg til å finne bamsen og smokken og sovner som regel på 3 min.
Hjertefamilien Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jupp.. Greie barn å legge Sover hele natten og må slepes ut av sengen neste morgen nærmest..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå