Gå til innhold

Shit! Jenta mi er 6.3 kg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 13 uker. Var kun 3060 da hun ble født. Da har hun altså mer enn doblet fødselsvekten på 3 mnd. Er det ikke normalt at den skal være doblet ved rundt 6 mnd? Uff nå ble jeg litt bekymret..........og begynner å lure på om årsaken er at jeg har supplert med mme. Men hun er jo ikke tykk..........Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe å bekymre seg for kjære deg.....frøkna mi veide nesten 10kg ved 6mnd (var ikke mer enn 3260 da ho ble født) og ho ligger fint på kurva og er ikke overvektig

Skrevet

Jenta mi er 14 uker og 6250 g. Hun veide vel og merke mer enn jenta di ved fødsel, men så lenge hun bare får morsmelk, så skal du ikke bekymre deg. Jenta mi veide 3780 g ved fødsel.

Skrevet

Gutten min er 6,7kg han og 3mnd, så det er ikke noe å bekymre seg for nei.

Skrevet

Jenta mi var 6040 g da hun var 13 uker og 2 dager:) Hun var 4070 g da hun ble født.

Skrevet

Det er jo ingenting;) Gutten min veide 7,4 på 3mnd. kontrollen og han var 3410 da han ble født. Ved 5 mnd. kontrollen hadde han tredoblet vekten sin. Han har fulgt sin egen kurve hele veien, men nå de siste månedene har vektkurven hans hatt en nedgang.

Skrevet

Gutten min veide 7.2 kg når han var 9 uker.

Veide 4,5 når han ble födt........

Skrevet

Det er helt normalt! jenra mi var 6365 ved 12 uker og var 3010 ved fødsel .

Så det er helt normalt!!!!!

Skrevet

Snupsen min på 3 mnd veide 3500 da han ble født, og 6930 på 3 mnd. kontrollen.

Alle på gruppa var omtrent det samme. Tror de skal ha lagt på seg en god del mer enn ca 3-4 kilo innen de er 6 mnd.

Skrevet

Min jente var 10 kilo på 6mnd. kontrollen så slapp av. ;) Hun var 4300 ved fødsel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...